Powered By Blogger

neděle 24. ledna 2016

Potkali se v Paříži s Adamity v Londýně a Brightonu - 7. část "Poprvé v moři"

Po hoooodně dlouhé době jsem zpět s dalším fotoreportem. Podíváme se dnes k Royal Pavilionu a Vápno se dostane poprvé do moře... :-)

Jak jsme vypadli z akvária, zamířili jsme k Royal Pavilionu, což byla rezidence krále Jiřího IV. A poprvé jsem vyfotila anglický bus :-D



Dovnitř jsme se nedostali (to až teď v říjnu, ale o tom někdy příště... :-) ), zato jsme si to prošli hezky kolem dokola, fotili ze všech možných úhlů...Pavilion je postaven ve stylu indickém (říká se mu anglický Tádž Mahál), ale vnitřek je prý ve stylu čínském.





Ano, i Vápno si musela udělat fotečku před tímto architektonickým skvostem :-3


Viděli jsme tam chlapa, který normálně stál a z rukou krmil holuby. Samozřejmě, to se jen tak nevidí, tak jsme fotili jako o život :-D A ta holka v tyrkysovém tričku je Katy, zvaná též Bobromil :-D Jo, je to ta, co svázala Míši tkaničky, jak jste si mohli povšimnout v minulém fotoreportu :-D


Měli jsme asi dvě hodiny rozchod po Brightonu, po ulicích The Lane, které jsou plné obchodů. Naše partička tvořená mnou, Zuzkou, Legem, Míšou a Bobromilem, si zašla nejprve na nejúžasnější pizzu v mém životě, potom procházela ty obchody s hadrama a zkoušela si šaty za nespočet peněz. Bylo to trapné, když jsme si to odzkoušeli a pak prostě jen tak vypadli :-D Ale zábava úžasná :-)


Po těch uplynulých dvou hodinách jsme se konečně vydali k moři. Ano, přiznávám se, byla jsem u moře tehdy poprvé. Průvodkyně řekla: "Do vody maximálně po kolena." No ještě aby ne, vždyť voda byla studená jak sviňa! :-D




Vápno a Zuz (Glum) v moři. Obě poprvé :-)



Vápno chilluje na pláži :-D A suší si nohy :-D


Mezitím, co všichni sbírali vyplavené mušle a škeble na pláži, já a Lego jsme se šli projít po mole (mušlí jsem měla už plnou tašku :-D ).  Všude samozřejmě plno lidí, místo k sezení téměř žádné -_- :-D .


No a pak jsem na konci mola uviděla jeho...Ano, sochu Frankensteinova netvora. Já jsem se s ním prostě MUSELA vyfotit! :-D Všichni ostatní na mě čuměli jako na debila... :-D No co, láska je láska... :-3 :-D A vypadá to, jako bychom byli čerstvě zasnoubení nebo oddáni :-3 :-D


Cestou zpátky mně ještě někdo vyfotil a Magda (Lego) trvala na tom, že si prostě musí udělat fotku se mnou... Tak jsem se obětovala :-D I když taková oběť to zas nebyla, víme? :-D



Potom někdo trval na skupinové fotce naší party zvané "Společenstvo prstenu".


Takže zleva...Zuzka (Glum), Katy (Bobromil), já (Šmajdalf), Míša (Sam), Magda (Lego), Ondřej (dědek) :-)


A já zase trvala na skupinové fotce všech přítomných z bojkovské školy, co šli náhodou kolem :-D Luffy fotil :-) Zleva...Dan, Bady, Míša, Katy, Magda, já, Zuz, Robča :-)


A toto je vlastně úplně poslední fotka z Brightonu, co jsem měla na kartě ve foťáku. Pro Londýn už jsem si vzala novou paměťovku :-) Tudíž...příště se podíváme už do Londýna... Děkuji vám za pozornost a doufám, že to se mnou ještě nějaký ten článek vydržíte :-) :-D A doufám, že mě za to osoby na fotkách neukamenují :-O :-D
Otázka na závěr...jak se vám fotoreporty zatím líbí? :-)

1 komentář: