Powered By Blogger

sobota 7. listopadu 2015

Hlášeníčko

Po dlouhé době jsem zpět. Přišlo mi nefér, nedat o sobě vědět, když už mám tu výjimečnou možnost být na počítači... Takže...Co se stalo od doby, co jsem se neozvala? To bylo naposledy někdy v srpnu, ne? :-D Pojďme příběh náš psát od prvních řádků, psát od prvních řádků... :-)
Září:
Nástup na novou školu (SOŠ Luhačovice, obor Management umění a reklamy). Protože pokud to nevíte, gympl nevyšel. A vůbec mi to nevadí, protože tuhle školu miluju! :3 :) Jo, sice tam máme účetnictví, ekonomiku a psaní všemi deseti (kdy v těch hodinách chytáte výbuchy vzteku a chcete skočit z okna, heh)... Ale zato tak boží učitele a spolužáky :)... Měla jsem za sebou týden pádů a následných vzletů :)

Říjen:
Znovu cesta do Anglie :) Jop, už je to tak :D A pozoooor-zadarmo!!! :) Museli jsme všichni psát nějaké testy z angličtiny, kdo je napsal dobře, postoupil do ústního kola. A já to dala... Vyjeli jsme 18. října a vrátili se 24. . Ubytování bylo u rodin  ve městečku Eastburn, do školy jsme chodili v mém milovaném Brightonu... :-3 Takže až dodělám červnovou fotoreportáž, těšte se na říjnovou :)

To by bylo na hlášeníčko vše, mějte se fajn :)

1 komentář:

  1. Slyším dobře "Jesus Christ Superstar", nebo se mýlím? :D
    Kdybys jen věděla, jak moc ti ten prvák závidím :D Nechci si už vybírat vysokou, i když na ni chci :<
    Taky bych jela do Anglie znova, jen co by se naskytla příležitost. Jenou není nimdy dost :D

    OdpovědětVymazat