Powered By Blogger

čtvrtek 20. srpna 2015

Book TAG (Knižní TAG) :-)

Možná, že jste čekali další fotoreport, ale jelikož mám hodinku čas, než půjdu ven a s vytvářením fotoreportu bych měla moc práce, dám sem akorát pár knižních TAGŮ, které jsem našla různě po netu a blozích...

  • Bývá ti špatně při čtení v autě? Já si v autě většinou nečtu, protože s tím nemám dobré zkušenosti. V autě buď poslouchám písničky nebo hledím na cestu.
  • Který autor má podle tebe jedinečný styl psaní a proč? Tak to si opravdu nemůžu vybrat... :-(
  • Harry Potter nebo Stmívání? Potter! Stmívání jsem četla jednou (první díl), přečetla sto stran a knížku odložila se slovy: "Děkuji, nechci." Zato Pottera jsem četla a prostě neomrzel!
  • Nosíš s sebou nějakou tašku nebo kabelku na knihy?  Ne. Knížky čtu jedině doma v soukromí, nikde je netahám. Krom občas do školy...Heh...
  • Čicháš ke knihám? Jistěže! Ke knížce si vždycky čichnu a ještě po ní přejedu nehtem, jaký má povrch. Voskovaný mi nedělá dobře a taky nijak hezky nevoní. I tak mám takové knížky doma. Ony za to přece nemůžou! :-)
  • Která knížka se ti líbila, když jsi ji četla, ale později jsi zjistila, že to není zrovna "kvalitní psaní"? To opravdu nevím. Mám to tak spíše u filmů, s knížkami takový problém nemám.
  • Píšeš? Vidíš sebe samu v budoucnu jako spisovatelku? Píšu! ^^ 
  • Kdy jsi začala číst? Hned jak jsem se to naučila... :-)
  • Byl tvůj oblíbený předmět ve škole Český jazyk a literatura? Ano :-) Češtinu mám ráda, sloh, mluvnici i literaturu. :-)))
  • Kdybys dostala knihu, kterou jsi četla a nelíbila se ti, co bys dělala?  Nic bych nedělala. Poděkovala, usmála se, ale asi bych nedala najevo, že je to odpad.
  • Která méně známá série se podobá Harrymu Potterovi nebo Hunger games? HG jsem nečetla (a teď mě zabijte! :-D). Která série se podobá Potterovi? Nemůžu si nic takového vybavit, sorry.
  • Upíři nebo víly? Dracula, Dracula, DRACULA!!! :33 
  • Vlkodlaci nebo duchové? Omlouvám se, ale asi duchové. V tomto případě se nemůžu rozhodnout, ale jako Paranormal activity fanda říkám duchové! Miluju nadpřirozeno! :-3 A vlkodlaci smrdí... -_- :-D
  • Milostný trojúhelník nebo zakázaná láska? Kdyby na to přišlo, asi obojí...
  • Romantická kniha nebo akční kniha s několika romantickými scénami? To druhé...Nemám ráda ty obrovské slaďárny... :-/


RADŠI BYS...

1. ...četla jen trilogie nebo samostatné knihy?
Záleží i na náladě. Ale raději zůstávám u příběhu déle, takže tri... :-)

2. ...četla pouze knihy psané ženou nebo mužem? (spisovatelka/spisovatel)
Vůbec nevím...Když porovnám spoustu skvělých mužských autorů (Stoker, Čechov, Shakespeare, Poe,...) s úžasnými ženskými spisovatelkami (Rowlingová, Greyová, Shelleyová,...) nemůžu si vybrat. To prostě nejde!

3. ...nakupovala na Barnes&Noble nebo na Amazonu?
To se mě netýká :-D

4. ...všechny knihy, z kterých se staly filmy nebo seriály?
Z seriálových knížek vyjmenuju jen Upíří deníky (i když ani ty se netrží striktně knížky), takže radši filmy.
5. ...přečetla 5 stránek denně nebo 5 knih týdně?
5 knih týdně

6. ...byla profesionální recenzent nebo autor?
Těžká to otázka. Ale jako recenzent bych nemusela mít nápady na knížku, takže by to bylo lehčí, než spisovatel :-D

7. ...četla tvých 20 nejoblíbenějších knížek furt dokola nebo vždy četla knihy, které jsi předtím nikdy nečetla?
Asi ty, které jsem nikdy nečetla. Představa Draculy, Tří sester, Macbetha, Pygmalionu jako část těch dvaceti knih-asi by mi hráblo :-D

8. ...byla knihovnice nebo knihkupec?
Knihkupec.

9. ...četla jen tvůj oblíbený žánr nebo všechny ostatní, kromě toho tvého oblíbeného?
To opravdu nevím... :-(

10. ...četla jen papírové knihy nebo e-knihy?
Papírové. I když e-knihy jsou taky fajn.



1. Máš doma určité místo pro čtení?
Máme dole v přízemí takovou žlutou místnost s přiléhavým názvem Žlutý salonek. Jsou tam teď nová křesla, takže tam se dá vždycky nerušeně číst... :-) A jinak večer v posteli.


2. Záložka nebo náhodný kus papíru?
No, jak kdy. Záložky jsou fajn, ale například utrhlý list papíru s nápisem "Marie Antoinetta" , který se mnou jako "záložka" prošel celou trilogií, to bohatě stačí. A jinak si záložky vyrábím... :-)

3. Můžeš přestat číst kdekoliv chceš nebo musíš dojít ke konci kapitoly, na konec strany a podobně?
Občas dočtu odstavec, zavřu a jdu dělat něco jiného. Když se ke knížce za nějakou dobu vrátím, hledám, kde jsem to vlastně skončila :-D

4. Jíš nebo piješ během čtení?
To bych nesnesla. Musím se čtením skončit, abych si vůbec dovolila jít něco zakousnout nebo se napít...


5. Můžeš číst při poslouchání hudby nebo dívání se na televizi?
Ne.

6. Jedna kniha nebo všechny najednou?Více najednou. Mám to tak navyklé a kupodivu se mi to vůbec neplete.

7. Čtení nahlas nebo potichu ve své hlavě?
V hlavě.

8. Čteš dopředu nebo přeskakuješ stránky?
Když není vyhnutí tak ano. Jo, je to špatná věc, ale co nadělám.


9. Píšeš do knih?
Ne! Pokud teda nepočítám podpis na začátku knížky. Je to takový důkaz, že kniha je opravdu moje.


10. Jakou knížku máš rozečtenou? Jakou knihu se chystáš číst?
Pomalu dočítám Marie Antoinetta-Strmý pád a nejspíš budu číst Věčnou slávu.


11. Jak nacházíš nové knihy ke čtení?
Tak náhodou :-D Nesleduju žádné knihoblogy, jen ráz za uherský rok zkouknu Databázi knih.

12. Kdy jsi začala číst?
Viz. první TAG :-D

13. Jak často si kupuješ knihy?Teď mám po výplatě, takže to rozjíždím ve velkém :-D

14. Jak často se podíváš na poslední stránku knihy?Jo, u každé knížky si přečtu poslední větu... :-)

***
A jak to máte s knihama vy? :-) Klidně si dotazníky půjčte, já si je taky půjčila :-D

2 komentáře: